Your experience with real life weeaboos?

by Victory

yumiyacchi
#4N1M3BVNG3RZ
JP
Posts: 565
Threads: 35
Joined: Oct 2015
Reputation: 5
09-11-2016, 07:33 PM
#46625 (26)
She came out of her cabin and started digging through the fridge and eating THE FUCKING PIECE OF CHEESECAKE THAT I WAS SAVING FOR LATER. I yelled at her and she went back in, only to come out later and hug me from behind and say "Do you hate me? Because i love you yumiyacchi-kun". I told her to fuck off and leave me alone. She went back to her cabin and started posting suicidal stuff over Facebook.

I kinda want her dead tho...

Backlash
TAIWAN NUMBAH ONE!
Nephilim
Posts: 1,576
Threads: 44
Joined: Oct 2015
Reputation: 22
09-11-2016, 08:06 PM
#46628 (27)
(09-11-2016, 07:33 PM)yumiyacchi Wrote: She came out of her cabin and started digging through the fridge and eating THE FUCKING PIECE OF CHEESECAKE THAT I WAS SAVING FOR LATER. I yelled at her and she went back in, only to come out later and hug me from behind and say "Do you hate me? Because i love you yumiyacchi-kun". I told her to fuck off and leave me alone. She went back to her cabin and started posting suicidal stuff over Facebook.

I kinda want her dead tho...

I wish I lived with someone who called me "RevonZZ-kun"... IMO, weeaboos would be awesome if they just learned how to personal hygiene.

yumiyacchi
#4N1M3BVNG3RZ
JP
Posts: 565
Threads: 35
Joined: Oct 2015
Reputation: 5
09-11-2016, 11:10 PM
#46636 (28)
It's not about the weebing, it's about when they start making drama and stuff. I could stand the sudden glomping or the japanese words but when it starts getting dramatic it sucks balls.

LoliPantsu
Take it easy
Lazies
Posts: 270
Threads: 16
Joined: Jul 2015
Reputation: 3
09-12-2016, 12:45 AM
#46638 (29)
I've never seen a stereotypical obnoxious weeaboo but I've met a handful of people who like anime. Anyways, I pretty much just use weeb as a non insult to describe myself and anyone who likes anime.
Amato Masaki
Equinity 4 world
lainchan
Posts: 121
Threads: 7
Joined: Jul 2016
Reputation: 3
09-12-2016, 06:35 AM
#46640 (30)
i know lots of weebs irl..
and yes..
most of them are friendly with pep's ..

they know when they should talking about SFW and NSFW ...

[Image: 68747470733a2f2f752e6e79612e69732f616b746265652e706e67]


Obviously Yawning Right now
RX14
Chibi Hentai Master
Optimist
Posts: 726
Threads: 8
Joined: Nov 2015
Reputation: 6
09-12-2016, 12:30 PM
#46647 (31)
I wouldn't call someone a weeaboo unless they're legitimately cringey about it, to the point of not being able to have a normal chat with them. I've never met someone like that, seems to be quite a lot rarer in England... Or maybe i'm just lucky.

[Image: 68747470733a2f2f6177772e6d6f652f683731666e372e706e67]
English animemester
malmon
I ♥ ϗ
Torrents
Posts: 2,070
Threads: 34
Joined: Nov 2015
Reputation: 18
09-12-2016, 01:17 PM
#46649 (32)
(09-12-2016, 12:30 PM)RX14 Wrote: I wouldn't call someone a weeaboo unless they're legitimately cringey about it, to the point of not being able to have a normal chat with them. I've never met someone like that, seems to be quite a lot rarer in England... Or maybe i'm just lucky.

Pretty sure it's rarer

[Image: 68747470733a2f2f752e6e79612e69732f77757466626d2e6a7067]
„こころゆらゆらゆれてる”
Victory
Lewd's Resident Fuckboi
Genesis
Posts: 236
Threads: 17
Joined: Jul 2015
Reputation: 4
09-13-2016, 05:09 PM
#46669 (33)
Update:

School started again. Me and gothic lolita girl (previously mentioned) are going out next week.
Also, today, I was sitting in the lunch room. Saw a group of really loud, awkward looking kids. I bet my friend $2 that they were this year's freshmen anime club.

I heard "itadakimasu", so, I think I was right.

mfw

[Image: 687474703a2f2f692e696d6775722e636f6d2f69...572e706e67]
yumiyacchi
#4N1M3BVNG3RZ
JP
Posts: 565
Threads: 35
Joined: Oct 2015
Reputation: 5
09-13-2016, 10:34 PM
#46680 (34)
Update: So yeah, my cousin came out of the cabin after the tantrum she made. She didn't talked to me until i came with the bae home. She told me "I'm not gonna stand your shit anymore, you won't have me and that's all there's to it.". My grandpa came out and sat her down and yelled at her for an hour or so about love between relatives ain't a good thing.

I want to move out of that place, dude...

Uzinero
/pol/ack
/pol/
Posts: 325
Threads: 30
Joined: Jan 2015
Reputation: 2
09-15-2016, 02:35 AM
#46700 (35)
I've gotten pretty lucky in that I've never met a weeb irl.

floattube
Sharing: For a better tomorrow
Torrents
Posts: 452
Threads: 3
Joined: Apr 2016
Reputation: 5
09-15-2016, 07:49 PM
#46711 (36)
(09-12-2016, 06:35 AM)dasad98 Wrote: i know lots of weebs irl..
and yes..
most of them are friendly with pep's ..

they know when they should talking about SFW and NSFW ...

Wish I knew people like this irl. Every "weeb" I have met was really annoying. I only know one person irl that likes anime like I do.

He has no style. He has no grace. This Kong has a funny face.
[+] 2 users love floattube's post
⌬⌬⌬
Heart of the World
Kohai
Posts: 127
Threads: 1
Joined: Dec 2015
Reputation: 0
09-16-2016, 12:42 AM
#46714 (37)
never met one in rl, thank vehk.

The Tower touches all the mantles of Heaven and by its apex one can be as he will.
Amato Masaki
Equinity 4 world
lainchan
Posts: 121
Threads: 7
Joined: Jul 2016
Reputation: 3
09-16-2016, 07:35 AM
#46721 (38)
(09-15-2016, 07:49 PM)floattube Wrote:
(09-12-2016, 06:35 AM)dasad98 Wrote: i know lots of weebs irl..
and yes..
most of them are friendly with pep's ..

they know when they should talking about SFW and NSFW ...

Wish I knew people like this irl. Every "weeb" I have met was really annoying. I only know one person irl that likes anime like I do.


They are exist..
but somewhere else..

maybe try to find weeb from another town..

[Image: 68747470733a2f2f752e6e79612e69732f616b746265652e706e67]


Obviously Yawning Right now
seel
i can't heal your sorrow
zr
Posts: 1,425
Threads: 43
Joined: Oct 2015
Reputation: 14
09-17-2016, 04:25 AM
#46741 (39)
(09-13-2016, 10:34 PM)yumiyacchi Wrote: Update: So yeah, my cousin came out of the cabin after the tantrum she made. She didn't talked to me until i came with the bae home. She told me "I'm not gonna stand your shit anymore, you won't have me and that's all there's to it.". My grandpa came out and sat her down and yelled at her for an hour or so about love between relatives ain't a good thing.

I want to move out of that place, dude...

you don't strike me as an older guy, but you said she was like 40? wtf she doin' tryin' to get in your pants. relative shit aside, seems really fkin weird.

[Image: 68747470733a2f2f752e6e79612e69732f6b736f7161632e706e67]
yumiyacchi
#4N1M3BVNG3RZ
JP
Posts: 565
Threads: 35
Joined: Oct 2015
Reputation: 5
09-17-2016, 05:40 PM
#46752 (40)
(09-17-2016, 04:25 AM)seel Wrote:
(09-13-2016, 10:34 PM)yumiyacchi Wrote: Update: So yeah, my cousin came out of the cabin after the tantrum she made. She didn't talked to me until i came with the bae home. She told me "I'm not gonna stand your shit anymore, you won't have me and that's all there's to it.". My grandpa came out and sat her down and yelled at her for an hour or so about love between relatives ain't a good thing.

I want to move out of that place, dude...

you don't strike me as an older guy, but you said she was like 40? wtf she doin' tryin' to get in your pants. relative shit aside, seems really fkin weird.

That's the fun thing, i'm 23.

bpseudopod
&t
Unique
Posts: 118
Threads: 8
Joined: Sep 2016
Reputation: 2
09-24-2016, 11:41 AM
#46891 (41)
When I was a wee lad, and had no friends, I always hung out with my sister. Her and her best friend were textbook weaboos, and they made me pretend I was the faggot with the armor from Full Metal Alchemist because I was the youngest. I wanted to be Ed because they were both girls so I should be the boy, but my sister's friend insisted on being Ed because she loved Ed more than anyone else and I would never love him the way she does.

We later learned that my sister's friend was schizophrenic. Haven't seen her since... 2010?

thank you for reading <3
Backlash
TAIWAN NUMBAH ONE!
Nephilim
Posts: 1,576
Threads: 44
Joined: Oct 2015
Reputation: 22
10-13-2016, 04:33 PM
#61374 (42)
I said it before on the Discord, but I'll say it again here: Giving my uni's Anime Club a second chance was the biggest mistake I've made this semester.

Literally all they did was play a shitty anime trivia game, all whilst hollering like baboons. Now don't get me wrong; I adore a crowd that doesn't give off the impression they're dead inside; but these guys were practically screaming the entire time.

Whats more, it was glaringly obvious that most of them hadn't bathed. Every time I walked up the aisle to answer one of the few questions I was knowledgeable about, I picked up approximately six distinctly displeasurable aromas, one of which damn near made me dry-heave.

All in all, the entire thing was a fucking joke. But, it did give me some valuable insight into why people dislike weebs: It's usually not the obsession with anime; hardly, in my case; rather, it's the incredible measure of tactlessness displayed by these weebs that nets them so much derision. They aren't hurting anyone of course, but they're unbelievably annoying, and IMO give "normal" weebs like us a bad name.

[+] 1 user loves Backlash's post
Akko
Kawaii
Posts: 2,038
Threads: 230
Joined: Feb 2016
Reputation: 4
10-13-2016, 04:42 PM
#61377 (43)
I know lots of people who watch anime all from diffrent social groups.

[Image: 687474703a2f2f696d67312e616b2e6372756e63...6c2e6a7067]
All in One
( ˃ ヮ˂)
Torrents
Posts: 546
Threads: 5
Joined: May 2016
Reputation: 4
10-13-2016, 07:08 PM
#61382 (44)
I've yet to personally encounter a weeaboo and I'd like to keep it that way. There's a few people I've met who were a bit eccentric with their enthusiasm for anime but no one that I'd classify as a weeb for one reason or another.

[Image: 68747470733a2f2f752e6e79612e69732f6b7364717a782e706e67]
RX14
Chibi Hentai Master
Optimist
Posts: 726
Threads: 8
Joined: Nov 2015
Reputation: 6
10-14-2016, 09:55 AM (This post was last modified: 10-14-2016, 09:56 AM by RX14.)
#61438 (45)
(10-13-2016, 04:33 PM)RevonZZ Wrote: I said it before on the Discord, but I'll say it again here: Giving my uni's Anime Club a second chance was the biggest mistake I've made this semester.

Literally all they did was play a shitty anime trivia game, all whilst hollering like baboons. Now don't get me wrong; I adore a crowd that doesn't give off the impression they're dead inside; but these guys were practically screaming the entire time.

Whats more, it was glaringly obvious that most of them hadn't bathed. Every time I walked up the aisle to answer one of the few questions I was knowledgeable about, I picked up approximately six distinctly displeasurable aromas, one of which damn near made me dry-heave.

All in all, the entire thing was a fucking joke. But, it did give me some valuable insight into why people dislike weebs: It's usually not the obsession with anime; hardly, in my case; rather, it's the incredible measure of tactlessness displayed by these weebs that nets them so much derision. They aren't hurting anyone of course, but they're unbelievably annoying, and IMO give "normal" weebs like us a bad name.

Unfortunately this means that the "normal" anime fans are never there to give the anime fandom, and thus anime a good name. On the other hand that's probably helped stop anime from becoming mainstream which i'm pretty OK about.

[Image: 68747470733a2f2f6177772e6d6f652f683731666e372e706e67]
English animemester
Maid
nigga chan
JP
Posts: 84
Threads: 4
Joined: Oct 2016
Reputation: 1
10-14-2016, 10:00 AM
#61445 (46)
That catgirl seems cute
Yus
   
Kitsune
Posts: 50
Threads: 1
Joined: Sep 2015
Reputation: 0
10-14-2016, 09:37 PM
#61484 (47)
Not yet I haven't. I wouldn't mind it at all if I did though.

[Image: 68747470733a2f2f706f6d662e69732f6b6f6e2e706870]
Cloudy
Cancer
Nephilim
Posts: 774
Threads: 21
Joined: Jun 2015
Reputation: 10
10-15-2016, 01:02 PM
#61532 (48)
When I visited my family in Japan, I met 2 americans who spoke Japanese but they were 100% rude and didn't respect anybody while being there. They were also wearing some shit anime shirts that looked hella fake and worn out.

[Image: 687474703a2f2f692e696d6775722e636f6d2f43...372e706e67]
Backlash
TAIWAN NUMBAH ONE!
Nephilim
Posts: 1,576
Threads: 44
Joined: Oct 2015
Reputation: 22
02-22-2017, 12:09 PM (This post was last modified: 02-22-2017, 12:09 PM by Backlash.)
#66514 (49)
Today, I'm gonna do something stupid: Today, I'm gonna pay my once-a-semester visit to my university's Anime Club.

Let's see how it goes! :D

RX14
Chibi Hentai Master
Optimist
Posts: 726
Threads: 8
Joined: Nov 2015
Reputation: 6
02-22-2017, 04:35 PM
#66526 (50)
(02-22-2017, 12:09 PM)Backlash Wrote: Today, I'm gonna do something stupid: Today, I'm gonna pay my once-a-semester visit to my university's Anime Club.

Let's see how it goes! :D

O boi

[Image: 687474703a2f2f69342e70686f746f6275636b65...742e676966]

[Image: 68747470733a2f2f6177772e6d6f652f683731666e372e706e67]
English animemester