VAMPIRE KNIGHT

by akiram13

akiram13
Member
Kohai
Posts: 89
Threads: 18
Joined: Feb 2016
Reputation: 0
02-11-2016, 05:34 AM
#48010 (1)
Ok so i loved this series so much and the fantasy world it took me in. Yea I got a secret crush too on kaname kuran!! Hehehe sad how zero got left in the dark and friendzoned for ever more. Any other fans of this anime or critics?

Akiram :sigh:
Yoko
Uguu
Waifu
Posts: 1,393
Threads: 78
Joined: Feb 2016
Reputation: 1
02-11-2016, 06:14 AM
#48014 (2)
Dis has always been one of my favorite anime. I loved how the characters looked, like they were so kawaii and I loved Cross Yuuki mainly because that's just a badass name and her eyes and face are cute. I liked her relationship with Zero and I liked him more than the other guy.

[Image: 687474703a2f2f693135302e70686f746f627563...672e706e67]

akiram13
Member
Kohai
Posts: 89
Threads: 18
Joined: Feb 2016
Reputation: 0
02-11-2016, 06:21 AM
#48017 (3)
That other guy is my kaname kuran hahaha yea zero was really cool in the beginning i voted for him but in the end i still went with kuran. Yea i admit the characters are awesomely made and super cute and fun to watch. :) are there any other suggestions for anime series like Vampire Knight?

Akiram :sigh:
Tenshi
An angel of the Yuri Goddess.
Kohai
Posts: 503
Threads: 60
Joined: Aug 2016
Reputation: 1
02-11-2016, 07:50 AM
#48021 (4)
I remember watching this... The whole incest thing completely threw me off.

"From the perspective of others I am part of the world, but when I observe the world from my perspective I am nowhere to be found. To observe is to create perspective. I can never cease to be the point of origin from my perspective. I observe that which is not myself. This is the first principle to find." - Ergo Proxy
Yoko
Uguu
Waifu
Posts: 1,393
Threads: 78
Joined: Feb 2016
Reputation: 1
02-11-2016, 08:26 PM
#48133 (5)
(02-11-2016, 06:21 AM)akiram13 Wrote: That other guy is my kaname kuran hahaha yea zero was really cool in the beginning i voted for him but in the end i still went with kuran. Yea i admit the characters are awesomely made and super cute and fun to watch. :) are there any other suggestions for anime series like Vampire Knight?

Idkk, still not a fan of "that other guy". Lol
He just seemed too perfect and more cardboard cutout. Pls don't hurt meh
If you're a grill, I might be able to see how you like "that other guy" more than Zero.  :steve:
As for a similar anime, I'd say that Fruits Basket is a lot like it, and maybe Special A and Ouran Highschool Host Club.

[Image: 687474703a2f2f693135302e70686f746f627563...672e706e67]

akiram13
Member
Kohai
Posts: 89
Threads: 18
Joined: Feb 2016
Reputation: 0
02-14-2016, 09:39 PM
#48670 (6)
Hahahaha not minding the incest thing.. hahaha Vampire ways are much different then us puny humans. Yes I am a girl and just love kaname kuran. Zero would be pretty cool too if not so bickery.

Akiram :sigh:
Crovus
Gei
Kohai
Posts: 168
Threads: 35
Joined: Feb 2016
Reputation: 0
02-15-2016, 02:02 AM
#48765 (7)
Well consider the fact that the anime decided to end at the worst possible time, and left a huge chunk of the story out, then I'd say that the anime was pretty horrible. This is one of the series that I'd easily recommend you to skip the anime and just go ahead and read the manga. Which is not only longer, but better portrayed as well.
akiram13
Member
Kohai
Posts: 89
Threads: 18
Joined: Feb 2016
Reputation: 0
02-16-2016, 07:14 PM
#49132 (8)
Everyone here is suggesting mangas. Haha I have so much to read on now. Finding which ones I want to start out first. If I am missing something big from the story of Vampire Knight then I will certainly read up on that.. like now. Hahaha. Thanks Nocturne you are well read up and experienced in the anime world hehehe.

Akiram :sigh: