HQ suggestions by PoP

by PoP

PoP
I don't watch anime you faggots
Kohai
Posts: 143
Threads: 10
Joined: Feb 2016
Reputation: 0
02-16-2016, 02:00 PM
#49070 (1)
So hey again faggots and faguettes hq master here you should add these or you lq
  • Make a lounge
  • Make a non-weeb part of the forum for general talkage, this will attract more people
  • Add shit to the shop pls k thx maybe lemme customize my userbar add some glitter to it idk you tell me
That's all folks

:steve: :steve: :steve: :steve: :steve: :steve: :steve: :steve: :steve:

 :steve: im a faggot :steve:
MCA or something
Yoko
Uguu
Waifu
Posts: 1,393
Threads: 78
Joined: Feb 2016
Reputation: 1
02-16-2016, 02:05 PM
#49073 (2)
1. Do you mean a lounge thread, or a lounge sector? We already have the foyer for a lounge.
2. There already is. :sigh:
3. Trying to get a custom plugin for the shop to buy awards with koins, and other shit. Adding other shit to the shop requires custom plugins I am pretty sure.

Thanks for suggestions

[Image: 687474703a2f2f693135302e70686f746f627563...672e706e67]

PoP
I don't watch anime you faggots
Kohai
Posts: 143
Threads: 10
Joined: Feb 2016
Reputation: 0
02-16-2016, 02:10 PM
#49076 (3)
(02-16-2016, 02:05 PM)Fox Wrote: 1. Do you mean a lounge thread, or a lounge sector? We already have the foyer for a lounge.
2. There already is. :sigh:
3. Trying to get a custom plugin for the shop to buy awards with koins, and other shit. Adding other shit to the shop requires custom plugins I am pretty sure.

Thanks for suggestions

Lounge sector, The "foyer" is way to broad.
2, There isn't just a technology section. Maybe a debate section would be nice (make a cracking section pls pls pls i will kiss ur dick)
3.cool

 :steve: im a faggot :steve:
MCA or something
Elm
Senior Member
Kohai
Posts: 402
Threads: 30
Joined: Sep 2016
Reputation: 0
02-16-2016, 02:10 PM
#49077 (4)
(02-16-2016, 02:10 PM)PoP Wrote:
(02-16-2016, 02:05 PM)Fox Wrote: 1. Do you mean a lounge thread, or a lounge sector? We already have the foyer for a lounge.
2. There already is. :sigh:
3. Trying to get a custom plugin for the shop to buy awards with koins, and other shit. Adding other shit to the shop requires custom plugins I am pretty sure.

Thanks for suggestions

Lounge sector, The "foyer" is way to broad.
2, There isn't just a technology section. Maybe a debate section would be nice (make a cracking section pls pls pls i will kiss ur dick)
3.cool

Site probably wants to stay away from cracking and black hat stuff
PoP
I don't watch anime you faggots
Kohai
Posts: 143
Threads: 10
Joined: Feb 2016
Reputation: 0
02-16-2016, 02:11 PM
#49079 (5)
(02-16-2016, 02:10 PM)Ryuuji Wrote:
(02-16-2016, 02:10 PM)PoP Wrote:
(02-16-2016, 02:05 PM)Fox Wrote: 1. Do you mean a lounge thread, or a lounge sector? We already have the foyer for a lounge.
2. There already is. :sigh:
3. Trying to get a custom plugin for the shop to buy awards with koins, and other shit. Adding other shit to the shop requires custom plugins I am pretty sure.

Thanks for suggestions

Lounge sector, The "foyer" is way to broad.
2, There isn't just a technology section. Maybe a debate section would be nice (make a cracking section pls pls pls i will kiss ur dick)
3.cool

Site probably wants to stay away from cracking and black hat stuff

What are we all faggots cmon man

 :steve: im a faggot :steve:
MCA or something
Yoko
Uguu
Waifu
Posts: 1,393
Threads: 78
Joined: Feb 2016
Reputation: 1
02-16-2016, 02:17 PM
#49082 (6)
(02-16-2016, 02:10 PM)PoP Wrote:
(02-16-2016, 02:05 PM)Fox Wrote: 1. Do you mean a lounge thread, or a lounge sector? We already have the foyer for a lounge.
2. There already is. :sigh:
3. Trying to get a custom plugin for the shop to buy awards with koins, and other shit. Adding other shit to the shop requires custom plugins I am pretty sure.

Thanks for suggestions

Lounge sector, The "foyer" is way to broad.
2, There isn't just a technology section. Maybe a debate section would be nice (make a cracking section pls pls pls i will kiss ur dick)
3.cool

Nugga, wut do you mean the foyer is way too broad? It's lounge for shit that doesn't fit anywhere else, or did you have something in mind?
 "There isn't just a technology section." Wat. And debate section is not a bad idea, could even make it anime related like "anime battles" or some shit, lol.
And no cracking  :noship:

[Image: 687474703a2f2f693135302e70686f746f627563...672e706e67]

PoP
I don't watch anime you faggots
Kohai
Posts: 143
Threads: 10
Joined: Feb 2016
Reputation: 0
02-16-2016, 02:18 PM
#49083 (7)
(02-16-2016, 02:17 PM)Fox Wrote:
(02-16-2016, 02:10 PM)PoP Wrote:
(02-16-2016, 02:05 PM)Fox Wrote: 1. Do you mean a lounge thread, or a lounge sector? We already have the foyer for a lounge.
2. There already is. :sigh:
3. Trying to get a custom plugin for the shop to buy awards with koins, and other shit. Adding other shit to the shop requires custom plugins I am pretty sure.

Thanks for suggestions

Lounge sector, The "foyer" is way to broad.
2, There isn't just a technology section. Maybe a debate section would be nice (make a cracking section pls pls pls i will kiss ur dick)
3.cool

Nugga, wut do you mean the foyer is way too broad? It's lounge for shit that doesn't fit anywhere else, or did you have something in mind?
 "There isn't just a technology section." Wat. And debate section is not a bad idea, could even make it anime related like "anime battles" or some shit, lol.
And no cracking  :noship:

No pls no anime battles thats just ugh....
Cracking section

and name the foyer lounge or else

 :steve: im a faggot :steve:
MCA or something
Yoko
Uguu
Waifu
Posts: 1,393
Threads: 78
Joined: Feb 2016
Reputation: 1
02-16-2016, 02:21 PM
#49084 (8)
(02-16-2016, 02:18 PM)PoP Wrote:
(02-16-2016, 02:17 PM)Fox Wrote:
(02-16-2016, 02:10 PM)PoP Wrote:
(02-16-2016, 02:05 PM)Fox Wrote: 1. Do you mean a lounge thread, or a lounge sector? We already have the foyer for a lounge.
2. There already is. :sigh:
3. Trying to get a custom plugin for the shop to buy awards with koins, and other shit. Adding other shit to the shop requires custom plugins I am pretty sure.

Thanks for suggestions

Lounge sector, The "foyer" is way to broad.
2, There isn't just a technology section. Maybe a debate section would be nice (make a cracking section pls pls pls i will kiss ur dick)
3.cool

Nugga, wut do you mean the foyer is way too broad? It's lounge for shit that doesn't fit anywhere else, or did you have something in mind?
 "There isn't just a technology section." Wat. And debate section is not a bad idea, could even make it anime related like "anime battles" or some shit, lol.
And no cracking  :noship:

No pls no anime battles thats just ugh....
Cracking section

and name the foyer lounge or else

Nah nigga, keeping it foyer, if only because I don't wanna listen to you.  :steve:
No cracking, we're not hackforums..

[Image: 687474703a2f2f693135302e70686f746f627563...672e706e67]

PoP
I don't watch anime you faggots
Kohai
Posts: 143
Threads: 10
Joined: Feb 2016
Reputation: 0
02-16-2016, 02:30 PM
#49086 (9)
(02-16-2016, 02:21 PM)Fox Wrote:
(02-16-2016, 02:18 PM)PoP Wrote:
(02-16-2016, 02:17 PM)Fox Wrote:
(02-16-2016, 02:10 PM)PoP Wrote:
(02-16-2016, 02:05 PM)Fox Wrote: 1. Do you mean a lounge thread, or a lounge sector? We already have the foyer for a lounge.
2. There already is. :sigh:
3. Trying to get a custom plugin for the shop to buy awards with koins, and other shit. Adding other shit to the shop requires custom plugins I am pretty sure.

Thanks for suggestions

Lounge sector, The "foyer" is way to broad.
2, There isn't just a technology section. Maybe a debate section would be nice (make a cracking section pls pls pls i will kiss ur dick)
3.cool

Nugga, wut do you mean the foyer is way too broad? It's lounge for shit that doesn't fit anywhere else, or did you have something in mind?
 "There isn't just a technology section." Wat. And debate section is not a bad idea, could even make it anime related like "anime battles" or some shit, lol.
And no cracking  :noship:

No pls no anime battles thats just ugh....
Cracking section

and name the foyer lounge or else

Nah nigga, keeping it foyer, if only because I don't wanna listen to you.  :steve:
No cracking, we're not hackforums..

well we can be kawaii forums cracker anon

 :steve: im a faggot :steve:
MCA or something
Guts
RIP Yoko
Waifu
Posts: 1,075
Threads: 59
Joined: Feb 2016
Reputation: 0
02-16-2016, 02:51 PM
#49091 (10)
Wtf, can't this just be a community without cracking, leaking, and selling shit?
If you to do any of that shit there are plenty of other forums that offer it. Don't bring that shit here.

[Image: 68747470733a2f2f692e696d6775722e636f6d2f...782e676966]
up the bum plz
PunishedKom
Dank Webcomics Creator
Kohai
Posts: 67
Threads: 9
Joined: Feb 2016
Reputation: 0
02-16-2016, 02:58 PM
#49094 (11)
Here's my HQ suggestion

1: Introduce a filter so that whenever PoP posts it sarcastically says nice meme

PoP
I don't watch anime you faggots
Kohai
Posts: 143
Threads: 10
Joined: Feb 2016
Reputation: 0
02-16-2016, 03:01 PM
#49095 (12)
(02-16-2016, 02:51 PM)Guts Wrote: Wtf, can't this just be a community without cracking, leaking, and selling shit?
If you to do any of that shit there are plenty of other forums that offer it. Don't bring that shit here.

Im not paying 5 bucks for a cracking core join fuck that

 :steve: im a faggot :steve:
MCA or something
Aiba
Unregistered
 
02-16-2016, 03:39 PM
#49103 (13)
(02-16-2016, 02:58 PM)PunishedKom Wrote: Here's my HQ suggestion

1: Introduce a filter so that whenever PoP posts it sarcastically says nice meme

Not a bad idea  :steve:


No to cracking. Im not opening up a public cracking section. That shit will scare the newbies and my host.
Hecate74
Member
Kohai
Posts: 73
Threads: 7
Joined: Feb 2016
Reputation: 0
02-16-2016, 03:41 PM
#49104 (14)
HQ = huge queer?  :ohisee:

"People die if they are killed" - Emiya Shirou 
PoP
I don't watch anime you faggots
Kohai
Posts: 143
Threads: 10
Joined: Feb 2016
Reputation: 0
02-16-2016, 03:50 PM
#49106 (15)
(02-16-2016, 03:41 PM)Hecate74 Wrote: HQ = huge queer?  :ohisee:

U wouldnt KNOW ABOUT THE MEANING OF HQ

 :steve: im a faggot :steve:
MCA or something
Hecate74
Member
Kohai
Posts: 73
Threads: 7
Joined: Feb 2016
Reputation: 0
02-16-2016, 04:03 PM
#49108 (16)
(02-16-2016, 03:50 PM)PoP Wrote:
(02-16-2016, 03:41 PM)Hecate74 Wrote: HQ = huge queer?  :ohisee:

U wouldnt KNOW ABOUT THE MEANING OF HQ

Teach me all about HQ senpai, how can I be a huge queer like you?

"People die if they are killed" - Emiya Shirou 
Yoko
Uguu
Waifu
Posts: 1,393
Threads: 78
Joined: Feb 2016
Reputation: 1
02-16-2016, 04:22 PM
#49115 (17)
(02-16-2016, 02:58 PM)PunishedKom Wrote: Here's my HQ suggestion

1: Introduce a filter so that whenever PoP posts it sarcastically says nice meme

Either that or I just ban the nigger, but the latter wouldn't be very fun.  :steve:

[Image: 687474703a2f2f693135302e70686f746f627563...672e706e67]

PoP
I don't watch anime you faggots
Kohai
Posts: 143
Threads: 10
Joined: Feb 2016
Reputation: 0
02-16-2016, 04:47 PM
#49118 (18)
(02-16-2016, 04:22 PM)Fox Wrote:
(02-16-2016, 02:58 PM)PunishedKom Wrote: Here's my HQ suggestion

1: Introduce a filter so that whenever PoP posts it sarcastically says nice meme

Either that or I just ban the nigger, but the latter wouldn't be very fun.  :steve:

Ban me and im telling my mommy on u

 :steve: im a faggot :steve:
MCA or something
Guts
RIP Yoko
Waifu
Posts: 1,075
Threads: 59
Joined: Feb 2016
Reputation: 0
02-16-2016, 05:39 PM
#49127 (19)
(02-16-2016, 04:22 PM)Fox Wrote:
(02-16-2016, 02:58 PM)PunishedKom Wrote: Here's my HQ suggestion

1: Introduce a filter so that whenever PoP posts it sarcastically says nice meme

Either that or I just ban the nigger, but the latter wouldn't be very fun.  :steve:

Literally all of his ideas thus far have been terrible... maybe just ban him from giving anymore retarded suggestion?

[Image: 68747470733a2f2f692e696d6775722e636f6d2f...782e676966]
up the bum plz
PoP
I don't watch anime you faggots
Kohai
Posts: 143
Threads: 10
Joined: Feb 2016
Reputation: 0
02-23-2016, 02:24 AM
#49801 (20)
(02-16-2016, 05:39 PM)Guts Wrote:
(02-16-2016, 04:22 PM)Fox Wrote:
(02-16-2016, 02:58 PM)PunishedKom Wrote: Here's my HQ suggestion

1: Introduce a filter so that whenever PoP posts it sarcastically says nice meme

Either that or I just ban the nigger, but the latter wouldn't be very fun.  :steve:

Literally all of his ideas thus far have been terrible... maybe just ban him from giving anymore retarded suggestion?

my next suggestion is that u kys

:nigger:

 :steve: im a faggot :steve:
MCA or something