hoi

by Maid

Maid
Free toys are the best toys
JP
Posts: 73
Threads: 4
Joined: Oct 2016
Reputation: 1
09-16-2016, 02:56 AM (This post was last modified: 09-16-2016, 04:07 AM by Kieru.)
#60729 (1)
hellow there my name is Maid (obviously)
Idk how I found this place tbh but I like it here 
I am a pc gamer and I watch lots of anime and read a bit of manga every now and then


pardon my non punctuationed (if thats even a word fml) thread  :kys:

o and i also want to make friends 

ty for listening/reading


edit: o and i forgot to say I run an anime streaming site

edit #2: if I post a lot does that make me a trash poster?
Melancholy
すけべ
Admin
Posts: 3,862
Threads: 213
Joined: Jul 2014
Reputation: 60
09-16-2016, 06:36 PM
#60736 (2)
welcome to weeb, maid! lemme know if you need any help with anything.

>i forgot to say I run an anime streaming site

slide me a link in a PM pls

>if I post a lot does that make me a trash poster?

no

Mango
Faggot Wrangler
The Gatekeeper
Posts: 152
Threads: 12
Joined: Feb 2016
Reputation: 1
09-16-2016, 08:01 PM
#60737 (3)
welcome fam

[Image: 687474703a2f2f6d61676e6f6c69612e6d6f652f...6561373430]
laifot
Danke Gut!
Mod
Posts: 421
Threads: 13
Joined: May 2016
Reputation: 5
09-16-2016, 10:38 PM
#60739 (4)
Welcome to the weebfam! :D

[Image: 687474703a2f2f693735352e70686f746f627563...622e706e67]
umu
best idol
Waifu
Posts: 244
Threads: 9
Joined: Mar 2016
Reputation: 2
09-16-2016, 10:51 PM
#60741 (5)
wanting to make friends in 2016 :LUL:

[Image: 68747470733a2f2f692e696d6775722e636f6d2f...332e706e67]
:smugumu:
Maid
Free toys are the best toys
JP
Posts: 73
Threads: 4
Joined: Oct 2016
Reputation: 1
09-17-2016, 03:05 AM
#60742 (6)
(09-16-2016, 06:36 PM)Clickbait Wrote: welcome to weeb, maid! lemme know if you need any help with anything.

>i forgot to say I run an anime streaming site

slide me a link in a PM pls

>if I post a lot does that make me a trash poster?

no
o thanks for the warm welcome. link will be sent right away

(09-16-2016, 08:01 PM)Mango Wrote: welcome fam
ty habibi <3

(09-16-2016, 10:38 PM)laifot Wrote: Welcome to the weebfam! :D

thanks m8. I am willing to be a very HQ member here :D
(09-16-2016, 10:51 PM)umu Wrote: wanting to make friends in 2016 :LUL:

choo choo 
*Maid pokes umu with a stick*
Heishi
Junior Member
Kohai
Posts: 5
Threads: 1
Joined: Jul 2016
Reputation: 0
09-17-2016, 04:44 PM
#60748 (7)
do you happen to run the site anime.xyz or something like that?
if you do, I have a strange feeling I know who you are haha.
Maid
Free toys are the best toys
JP
Posts: 73
Threads: 4
Joined: Oct 2016
Reputation: 1
09-18-2016, 05:18 AM
#60756 (8)
(09-17-2016, 04:44 PM)Heishi Wrote: do you happen to run the site anime.xyz or something like that?
if you do, I have a strange feeling I know who you are haha.

ayy ma m8. u talkin about animelk.xyz???
Heishi
Junior Member
Kohai
Posts: 5
Threads: 1
Joined: Jul 2016
Reputation: 0
09-20-2016, 05:46 PM
#60792 (9)
(09-18-2016, 05:18 AM)Maid Wrote:
(09-17-2016, 04:44 PM)Heishi Wrote: do you happen to run the site anime.xyz or something like that?
if you do, I have a strange feeling I know who you are haha.

ayy ma m8. u talkin about animelk.xyz???

yes that one.
laifot
Danke Gut!
Mod
Posts: 421
Threads: 13
Joined: May 2016
Reputation: 5
09-20-2016, 06:39 PM
#60794 (10)
(09-20-2016, 05:46 PM)Heishi Wrote:
(09-18-2016, 05:18 AM)Maid Wrote: ayy ma m8. u talkin about animelk.xyz???

yes that one.

I really like your avatar :3

[Image: 687474703a2f2f693735352e70686f746f627563...622e706e67]
Maid
Free toys are the best toys
JP
Posts: 73
Threads: 4
Joined: Oct 2016
Reputation: 1
09-21-2016, 05:23 AM
#60802 (11)
(09-20-2016, 05:46 PM)Heishi Wrote:
(09-18-2016, 05:18 AM)Maid Wrote: ayy ma m8. u talkin about animelk.xyz???

yes that one.

well yea I am on that site. :steve:
How did u know  :dontwanna: